Aplikacja mobilna Getin Bank - proste zasady i praktyczne rozwiązania

Możliwość realizacji przelewów (w tym ekspresowych), BLIK, usługa Sejf, lokaty, a także oczywiście informacja o aktualnym stanie konta, Płatności telefonem (Google Pay, Apple Pay) czy historii rachunku. Klienci Getin Banku mogą być dumni z aplikacji mobilnej banku - jest jedną z najnowocześniejszych w kraju.

Potwierdzają to także rankingi. W 2018 r. bankowość mobilna Getin Banku zajęła drugie miejsce w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka, utrzymując swoją pozycję z poprzedniej edycji. Bank regularnie pojawia się też na podium plebiscytu Newsweeka w kategoriach "Banki w Internecie" i "Bank dla Kowalskiego", również w 2018 r. Getin Bank zajął też drugie miejsce w kategorii głównej Złoty Bank - najlepsza wielokanałowa jakość obsługi.

Załóż lokatę na korzystnych warunkach w Getin Bank >>>

Czym może pochwalić się aplikacja Getin Banku?

Oczywiście, jak każda aplikacja bankowa, ta od Getin Banku pokaże na bieżąco stan rachunku, historię operacji, czy pozwoli założyć lokatę albo zrealizować transakcję BLIK czy przelew. Ale na tym lista zdecydowanie się nie kończy. Aplikacja Getin Mobile daje m.in. możliwość realizacji przelewu natychmiastowego, tzw. Express Elixir - od rana do wieczora, przez siedem dni w tygodniu. Jeszcze niewiele aplikacji to "potrafi".

Płać, wypłacaj i przelewaj z aplikacją mobilną Getin Bank >>>

Bardzo ciekawa i nowatorska jest też usługa tzw. Sejfu. Polega ona na tym, że w każdej chwili można ustawić z poziomu aplikacji blokadę dla jakiejś kwoty. Kiedy idziemy więc np. na wyprzedaże i obawiamy się, że przez słabą wolę wydamy za dużo - kilka kliknięć, i już dana suma będzie "nie do ruszenia" aż do jej odblokowania.

Aplikacja Getin Banku daje też możliwość ustawienia odcisku palca jako metody logowania do aplikacji.To bezpieczna forma logowania (bezpieczniejsza np. od wpisywania hasła), a jeszcze nie jest standardem na rynku.

Aplikacja Getin Mobile umożliwia także tzw. autoryzację mobilną. Polega ona na tym, że operacje zlecone z poziomu bankowości internetowej potwierdza się z poziomu bankowości mobilnej. To również bardzo bezpieczna i wygodna forma akceptacji płatności - lepsza niż np. przepisywanie kodów SMS. Z poziomu bankowości mobilnej Getin Banku można także łatwo zarządzać limitami transakcyjnymi na karcie, zmieniać numer PIN, czy - w razie potrzeby - kartę płatniczą czasowo zablokować (i odblokować) albo zastrzec "na amen".

Otwórz bezpłatne konto w Getin Bank >>>

Ciekawą usługą w aplikacji jest także Getin Phone. Umożliwia ona połączenie z infolinią banku z poziomu bankowości mobilnej bez konieczności przechodzenia procedury weryfikacyjnej. Skoro klient wybrał Getin Phone z poziomu aplikacji, to znaczy, że jest już zweryfikowany, i nie trzeba tego robić ponownie. Dzięki temu z konsultantem banku można porozmawiać szybciej, bez zbędnych formalności.

Załóż konto oszczędnościowe w Getin Bank i zabezpiecz potrzeby rodziny >>>

Jedna z tzw. prostych zasad Getin Banku głosi, że "przydatne rzeczy zawsze warto mieć pod ręką". Jak widać, bank zrobił wszystko, żeby te przydatne rzeczy każdy klient rzeczywiście miał najbliżej jak się da - zawsze pod ręką, w aplikacji Getin Mobile.